קורס ניהול מערכות משרד | מכללת אקדמון בצפון

ניהול מערכות משרד

קורס ניהול מערכות משרד

ניהול מערכות משרד

תאור הקורס

המקצוע אותו אנחנו מכירים כמזכירות כבר אינו מתאים להגדרתו , תפקידה של המזכירה אינו רק תיאום פגישות , הגשת קפה, או הקלדה תפקידה של המזכירה הינו לנהל את כל המערכת המשרדית בחברה מעבר לתפקידיה של מזכירה רגילה היא אחראית על פיקוד העבודה על סוגיות מסוימות בהנהלת חשבונות ניהול יומנים בניית מצגות שירות לקוחות , סיכומי ישיבות , ניהול מידע ועוד. כל זאת באמצעות כלים מקצועיים וטכנולוגיים. קורס זה מכשיר את הלומדים במערכות מחשוב ומכין אותם לבחינת ICDL הסמכה בינלאומית לעבודה בסביבת מחשב.

היקף הקורס

הקורס נלמד בהיקף של 258 שעות לימוד אקדמיות.

אוכלוסיית יעד / קהל יעד

אלו המעוניינות לעסוק בניהול משרד ותפעולו תוך כדי שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים ומיומניות מקצועיות נרחבות

תנאי קבלה

10 שנות לימוד
ראיון קבלה
דרישות קדם
נוכחות ב-85% מהמפגשים.
עמידה במטלות, בעבודות, ובבחינות הגמר.

מטרות הקורס

מטרות הקורס הן להכשיר את המזכירות לנהל מערכת משרדית, להקנות ידע מקצועי ועדכני בכל תחומי הניהול המודרני ולפתח מיומנות בתקשורת הבין-אישית בהעצמה אישית ובקבלת החלטות

מתודולוגית הלמידה

הלימודים כוללים הרצאות פרונטאליות, תרגול ופתרון מבחנים.

נושאי הלימוד

  • מינהל
  • מערכות משרד
  • יישומי מחשב
  • הכרת המחשב וטכנולוגית המידע
  • אינטרנט ודואר אלקטרוני
  • תכתובת ויצירת מסמכים
  • עיצוב מצגות וניירת משרדית
  • חישובים ועיבוד מידע
  • ניהול יומנים ומשימות
  • מבוא ל ERP-
  • שרות לקוחות פנים ארגוני וחוץ ארגוני
  • סדנאות לשיפור מיומנויות בעבודה
  • מושגים בחשבונאות וכלכלה

זכאות לתעודת גמר

תעודת גמר – ניהול מערכות משרדיות משרד התמ"ת